fredag 25. januar 2008

Enda klarere

Vi prøver å bli så lett-pakket som mulig, for nødvendige hjelpemidler tar plass og bærekraft. Pudderdåsene må dermed bli igjen hjemme. Vi håper solen kan fiffe på kropp og sjel.

For å variere bildene litt får dere i dag se assistentene. Fra venstre Mari og Paola som reiser sammen med oss til onsdag. Til høyre er Hege som møter oss i Tokyo den 19.2. Samme dag reiser Paola på ferie. Det blir 3 assistenter, men 2 som jobber på samme tid.

Det er nå kun fire dager til flyet tar oss ut i verden. Alt utstyret er bekreftet ankommet Oslo, i alle fall, så det gjenstår bare å hente det. Mandag blir en fin dag for sånt. Turistene er nyklippet, men nytt bildet av oss er ikke tatt. Vi har dristet oss til å spre bloggadressen til venner og nye bekjentskap i fjerne land. Det blir nok lite japansk å lese her, kanskje drister vi oss til noe på engelsk innimellom.

7 kommentarer:

Anonym sa...

God Tur begge to..øø alle 5:) skal følge nøye med.. litt furten fordi jeg ikke hadde fått bloggen direkte men Laila forbarmet seg over meg:o)
klemmers Mona L.

Anonym sa...

Ønsker dere en utrolig god tur. Hadde vi ikke vært så mange med samme ønsket skulle jeg ønsket meg kort fra hvert stoppested, men jeg skal prøve å klare meg med denne bloggen.
Gleder meg til høre fra dere når dere kommer hjem igjen.

eli sa...

Ønsker dere alle fem en riktig god tur. Er bare litt misunnelig... Kommer til å savne Anita om kveldene da men.... :) Skal i allefall følge dere her inne. Eli

Anonym sa...

Hei Tone & Anita,
jeg har sagt det før og sier det igjen:
Dere er GÆRNE!

But you are MY crazy girls!
God tur og "See you later"
eller som de sier i Japan:

Dewa mata. ではまた。

Anonym sa...

Her på Sortland er ma og pa på besøk og beundrer bloggen vår. De ønsker oss GOD TUR

Anonym sa...

Hei, klikk på navnet mitt så ser dere at jentene er kommet til
Australia allerede!!

WOW sa...

Kjempekult Vidar - nå trenger vi ikke ta flere bilder. Fint om du bare legger til ny bakgrunn etter vår reiseplan. Heiåhå fra Tone