lørdag 2. februar 2008






7 kommentarer:

Anonym sa...

jeg heier også på dere!! godt at dere har en snill japansk venn og at hotellet er så flott! Mimmi

Anonym sa...

Det var nu godt å høre at det bare var stolene og løfter`n som manglet. Tenk om det var toalættmappa..det har blitt krise:)vi følger spent med på fortsettelsen...og tusen krone e jo tusen kroner...
Raymond

Audun sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Audun sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Audun sa...

Tenkte å supplere med et bilde til.

Jeg har prøvd meg som guide/assistent for en dag, og når bilde ble tatt fikk jeg lov til å være sjefsassistent:


bilde

Anonym sa...

Veldig bra Audun. Vi skal nå oppdatere bloggen med våre bilder. Tusen takk for i dag! Hilsen Anita og Tone
PS kan du ta vare på togkortet mitt til vi kommer tilbake Ds

Audun sa...

Såklart skal jeg passe godt på det.